Tuesday, January 13, 2009

Salam Tahun 2009

Salam. Sedar tak sedar dh 13 hr masuk thn baru 2009. Sekolah pun dh bukak 2 minggu. Hr ni br la bleh bnafas skit pas buka sek. Bz dgn mcm2 hal.

Tahun 2009 ni tentunya membawa kenangan manis iaitu my wife telah bjaya mendpt tawaran KPLI di IPG Tawau. 12/1 lepas aku gi antar dia mendaftar. Kursus Pengajian Pemulihan Khas. Akhirnya apa yg dicita2kannya dpt jugak. Alhamdulillah. Syukur byk2 kp Allah s.w.t. Tp, yg sedihnya puteri kesayangan aku akan tinggal dgn neneknya di Seremban huhu. Terpaksala berkorban selama sthn. Walaupun br bbrp hr aku dtg sini, tp terasa sgt dia xde. Takbleh tgk gelagat dia. Lega gak bila dgr dia bleh tido dgn nenek dia sejak aku blk sini hr tu. Pastu dh nak minum susu sustagen. My wife ckp kena tipu2, letak dlm botol 100 plus la apala hehe. Baby, papa rindu sgt kat baby.....:( So, kerapla aku call sana bckp dgn dia w/pun dia xreti ckp lg hehe..ada je dia bising kat tepon...

Lan, ko nak tau psl PMR ek..Thn ni % lulus meningkat kpd 52.1%. Aku pun xdpt lg analisis. Ntah sapa yg wat, tini dh xde tu lmbat skit. Best student Vaoeny 7A, Atika 6A 2B, Kasniah 6A 1B, Rusdi Usman 6A 2B...20 org gakla yg dpt 5A-1A. Guess what? Azrin Shah one of the top 20...dia dpt 1A....yg lain2 bcampur2 la lulus. Geo 96.1% 3 org fail. Peratus subjek lain nnt aku update kemudian k.
Oklah aku rs, stakat tu dulu cite aku kali ni. Salam utk semua

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails