Monday, November 3, 2008

Ke Kota Kinabalu Lagi...

Ada sapa2 berminat dgn benda2 camni tak? Bleh contact aku :)
Salam. Hari ni kat sek, Mesy Agung Unit2 Kokurikulum slps rehat. Pastu aku join mesy disiplin mlibatkan bbrp kes disiplin & biasiswa. Pastu kul 1.15 meeting Kelab Guru plak. Pd J/K baru yg terpilih Tahniah hehe..slmt menjalankan tugas anda pd tahun depan. Smoga Kelab guru akan bertambah mantap pd thn depan. Dengar citer nak beli TV dan peti sejuk letak kat bilik guru. Baguslah, bleh aku tumpang letak aiskrim hehe. Annual dinner pun dh ditetapkan tempatnya td on 8th Nov nnt. Sok, aku akan mengiring bdk2 form 3 ke KK 3 hari 2 mlm. Ada lawatan sambil belajar. Kami berlima semernya cikgu pengiring. Aku, Raj, faizal, Murni dan Odah. My wife pun ikut sekali. Yelah mana nak tinggal hehe. Hai, br je balik dr KK last week, pegi KK lagi hehe. Oklah nnt pape hal aku update dlm post aku pas balik dr KK nnt. Till then..bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails