Saturday, November 15, 2008

Kejohanan Badminton Berpasukan Tertutup

Aku tgh beraksi di gelanggang (ntah gaya apa ntah hehe...)
Salam buat semua,
Last week aku dgn guru2, ktbm dan bbrp org pelajar ada pertandingan badminton berpasukan tertutup. Perlawanan tsbt telah diadakan pd hari selasa dan khamis di dewan serbaguna Beluran. Perlawanan adalah secara liga dengan menampilkan 4 pasukan iaitu team Bunga Raya, Modenas, Proton dan Harimau. Semua pasukan diwakili oleh 7 org pemain tmsuk seorg pemain simpanan. 2 beregu lelaki dan 1 beregu wanita.
Terima Kasih Tuan Pengetua
Aku dgn wife brd dlm team Modenas. Ahli kumpulan aku yg lain adalah Md Nor, Isa, Suresh, Odah dan Lam. Berikut keputusan pada 2 hari tsbt:
Selasa:
Modenas vs Proton = Menang (2-1)
Modenas vs Harimau=Menang (2-1)
Khamis:
Modenas vs Bunga Raya=Kalah (1-2)

Jadi, setelah pengiraan dibuat, berikut ialah keputusan keseluruhan perlawanan tsbt:
1.Bunga Raya
2.Modenas (team aku le ni hehe)
3.Proton
4.Harimau

Aku tgh menyampaikan hadiah kpd Cikgu Jamil (team Proton)

Oklah kot hehe..tp aku tak puas hati sbb game yg aku main dua2 kalah. Maybe sbb dh lama tak turun main badminton atau pun team yg lwn aku tu lagi kuat dr aku hehe. Apa2 pun semer org enjoy dan dpt kuarkan peluh. Bak kata slogan “Badan Sihat, Minda Cerdas” Next year cuba lagi. Chaiyuk…Chaiyuk :)
Bergambar beramai-ramai selepas penyampaian hadiah

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails