Sunday, February 8, 2009

Aduii penatnya...!!!

Inilah hasilnya bahagian hiasan padang.
Ha..jgn kasi bersimpul tali tu..hehe
Akhirnya 2 kanopi berjaya dinaikkan...

Sesi perbincangan menaikkkan kanopi hehe
Okey..dah dapat idea dah!
Salam...hari ni merupakan 2 hari terakhir melakukan persiapan utk MSSD Beluran. So, pg td aku ke sek jam 8. Adalah dlm 12 org budak dtg menolong aku, Nizam dan Faizal. Mula2 kitaorg naikkan kanopi. Satu PPD punya, 1 lagi SMK Beluran Bestari punya. Yg PPD takde masalah, tp yg SMK punya tpaksa cari nut sbb xde. Apalagi terus aku turun ke pekan cari nut. Habis dlm RM16 gakla beli. Pastu aku beli sarapan utk budak2 ni. Kesian depa..penat wat keje. Xpe hari ni Sir Wan belanja hehe.
Pastu dlm jam 10 dtg Murni dgn Odah bhg hiasan padang. depa pasang bendera kecil dgn bendera warna-warni kat tgh pdg. Berpanas la depa dgn si Balkis sekali hehe. Dlm kul 12 tgh dh setel semer skali. Hamzah dr SMK Beluran Bestari pun ada dtg tanya psl jadual & tgk khemah depa. Adala kena betulkan sikit. Keseluruhannya tinggal sikit2 je lagi utk diselesaikan esok.
Ptg, aku dgn Faizal cek brg kat stor sukan. Nnt aku akan pass kat J/K Peralatan(SMKBB) utk dipinjam mana2 alatan yg tiada atau xcukup. Pastu gi ukur jarak papan utk lompat jauh & kijang. dekat2 jam 6 gakla aku balik umah. Huh..penat btul nak anjurkan sukan ni.
Aku harap sok, akan selesailah semer keje2 yg masih belum beres. Apapun..terima kasih kat Faizal dan Nizam yg dtg membantu dan anak-anak murid cikgu yg ikhlas membantu (ikhlas ke hehe)

2 comments:

  1. semangat sir wan ni.......
    harap sume ok.....yelah yg MSSD ini bkn aca kecik2......meguji kemampuan b......apa2 pun b mesti boleh watnye...cayalah

    ReplyDelete
  2. aik thn ni guna kanopi pulak?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails