Friday, June 6, 2008

Cuti Ni Di Sabah Je...

Salam semua,
Fuhh...dah lama xpost apa2 kat blog aku nih..
Di tambah lg dgn mcm2 bende yg blaku dlm ms tsebut..

Yg paling sedih...bapak mertua aku telah kembali ke rahmatullah
tanggal 23/3/08...mmg mgejutkan sbb arwah sihat je...
alhamdulillah smpat kami sekeluarga bertemu arwah di s'wak swaktu
cuti bln 3 hr tu time majlis kahwin adik ipar aku..
lebih kurang seminggu lebih sblm ajal arwah dtg mjemput
smoga roh arwah dicucri rahmat oleh Allah s.w.t..
Amin....

Anak aku Soffeya dah nak masuk 10 bulan..
biasalah time ni mmg best main dgn dia hehe
mcm2 aksi dia wat..dh mula nk mmanjat2, tipu2 nangis la...
aduiihai baby papa sayang....muahss
semer aku rakam dlm video cam
pastu burn dlm cd wat tatapan family di smnjg..
maklumlah cuti bln 5 nih kami xbalik...huhu
insyaallah raya nnt kalau takde aral mlintang..

Rasanya smpai cni dulu, nnt aku post lg brita tkini k..
tp xde ar psl naik harga petrol ke, beras ke, gula ke hehe..
apa2 pun selamat utk semua..
Bye..

p/s: Utk kwn2 yg kawin cuti ni Selamat Pengantin Baru k..:)
(Wan Hasbullah b Wan Yussof (member kat UKM dulu) aka Abe Ngah dan Norazlina Ghazali aka Ina (classmate KPLI TMK Maktab Peghelih=Perlis hehe)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails