Thursday, June 26, 2008

Camping..oo..Camping!

Salam,
huh...dekat nak sminggu dah pas camping unit beruniform di sek last week
rs penat pun cam dh hilang skit hehe..akibat bjaga mlm dsb..
senin kitaorg CUTI PERISTIWA..dptla aku semak Kerja Kursus Geografi PMR
tp yg tak tahan tu...selasa dekat 80 lebih pelajar xhadir
nah...pg td dptlah hadiah drpd PKI...(rotan 2 kali sorang hehe)

Last week jugak (jumaat pg)...
ada pelancaran Projek High Flyers
ala..projek ni kira cam projek anak angkat ar utk top 30 students PMR & SPM
stiap cikgu amik 2 anak angkat 1 PMR dan 1 SPM
aku dpt Shakina Stephen (PMR) dan Siti Norliya Mohamad (SPM)
bagus2 ya kamu hehe...nnt dpt cemerlang cikgu bg HADIAH!

Lan..(ex PK KOKUM) pun pindah hari jumaat..
sedih gak ar sbb aku dgn dia baik sbb sama2 bukak sek ni

hr selasa tu..ada meeting...
tau2 PKI bgtau tugas2 PK KOKUM diserahkan kpd aku huhu
memangku la tu....
who will be the next PK KOKUM...?????

but b4 that, ada seminar dan pameran pendidikan kerjaya pkat daerah last week
hr khamis (19/6/08)
aku biasalah kene wat buku program...aku lagi!
masuk kali ni dh brp ek aku wat (sambil mbilang2 dlm kepala hehe)
yg tak tahan tu next week ada seminar menangani stress anjuran PEWANIS
aku jugak yg disuruh huhu...NASIB BADAN la LABU...

minggu ni pentaksir kawasan utk PBS dh mula dtg ke sekolah
akunyer pentaksir Geo ntah bila la nak dtg..
3 hari aku tepon sek dia...asik takde je..
yg penting semer aku dh setelkan..

oklah semua..
jumpa lagi k...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails