Saturday, June 14, 2008

Setelah Seminggu Sekolah Dibuka...

Salam,
hari ni weekend pertama selepas sek di buka sem 2 ni
perkara paling penting blaku kat sek kelmarin la
ada fire drill dgn kerjasamajab bomba & penyelamat sandakan
aku kene handle sbb aku j/k keselamatan sek
orait la jugak, seme bjln lancar dan dpt pujian bomba
thx 2 en aduring yg byk mbantu..

last week jugak semer unit berunifrom bz
wat psiapan utk pkhemahan unit beruniform next week
dr 20 - 22 jun
aku biasa ler handle utk pengakap..
kutip duit RM5 utk mkn budak2 tu...cikgu RM 10
Lin..thx sbb tolong beli brg2 tsebut kat bdr kmarin hehe
nnt duit hutang dulu ar hehe

yg xbestny ramai bdk lelaki pengakap xde
sbb depa kene gi pertandingan
jd wakil daerah ke festival seni kompang peringkat bhg sndakan
sblum ni pkat daerah aku jd pengurus
tp utk kali mls la plak...tambah2 ms camping
xtvt yg aku tunggu2 hehe
tgkler sapa kene jd pengiring depa

tp last week paling tensen..
ada tikus mati kat dlm tangki air umah aku kat blkg huhu
patut ar wife aku ckp knapa busuk air..aku xperasan pun
last2 mlm kelmarin aku buang semer air...suluh2 ada cik siti
bgtau tuan rumah suh bukak paip nak basuh..
tgk2 dia dah suh anak dia basuhkan...huh lega hehe
dhla susah..tangki kat sini bulat warna biru...tinggi plak tu
mana bleh masuk dlm...
bukan mcm kat tempat kita warna hitam tu bleh bukak kat atas

oklah dh mcm2 aku tulis...
next week kalau tak bz..bleh aku post lg
kalau bz dgn camping...xdelah jwbnya hehe
btw...mintak2 la wife aku dpt test MEDSI utk DPLI thn depan
Amin...

klah chow dulu
salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails