Tuesday, July 1, 2008

Minggu Yang Agak Sibuk...



Salam buat semua,
My Internet connection ada prob la plak since last week
xbleh dial-up..jiran sblh pun sama gak
call TMNet tp asik dok wat report je...huh TENSIONNNN..
.


minggu nih agak bz skit di sek..
mcm2 aku kene wat...buku prog la,
psembahan(mcm mana aku dpt j/k psembahan hehe) utk hr tbuka la
tp sib baik Cikgu Jamil yg train tarian tu hehe
Btw..thx Jamil

dan kene attend matters/pelawat yg mai sek..
huh susah gak memangku jawatan nih

citer pasal si soffeya skit hehe
si kenit tu dh pandai psg komputer..
pantang aku dok situ..mula ar gi tekan suis cpu tuh
kalau aku blk dr sek...tsengih je nampak aku
pastu...mlm2 kalo aku dh ttido dulu
mulalah dia kacau..panjat blkg la...cucuk2 muka la
hehe..soffeya...soffeya


klah nnt aku post lagi k
selamat utk semua


p/s: hari terbuka sek 2 hari lg...hopefully semua akan ok:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails