Thursday, October 30, 2008

Berkelah Di Bakung-Bakung

Salam. Lama jugak aku tak update blog aku ni. Bukannya apa, bz sgt dgn xtvt kat sekolah. So, xde masa nak update. Acct, ada 2 tempat yang aku pergi waktu cuti Deepavali lalu. Since sek aku amik cuti berganti, lama skitla kami cuti dr 25 - 29 Okt. 25hb aku dgn geng2 cikgu 1 sek berpicnic di Air Terjun Bakung2. Tempat ni xdelah jauh sgt dr tmpt aku. Dlm 1 jam saja pjlnan (kalau sesapa penah baca post aku tahun lepas ada psl picnic di Bakung2 gak). So, kira ni kali kedualah kami ke sana. Tp kali ni my wife dgn soffeya ikut skali.Yang join hari tu ramai gak 5 kereta semuanya.
1.Aku+wife+soffeya
2.Yus+umi+iskandar
3.Mizi+K.Les+Lin+Faizal
4.Murni+husband+Ros+Kakak+Sasha+Balkish
5.Kak Rad+husband+2 anak
Mcm2 makanan ada. Dgn kutipan duit dr semua yg pegi, byk gakla mknan yg di bawa. Ada kuew tiau goreng, sate ayam dan daging, bbq ikan baulu dan sosej, nasi impit, kuah kacang, cucur jagung, buah jambu, air oren. Pas xtvt bakar-mbakar, kitaorg mkn2. Then barulah aku dgn geng2 yg larat naik bhg atas air terjun yg cantik skit. My wife dgn soffeya mandi kat bwh je. Sronok sakan dia 1st time jumpa air terjun. Smpai mgigil2 dia kesejukan. Pas penat siap ttido lagi atas tikar dgn anak jiran sbelah si iskandar tu. Dlm jam 2 barulah kitaorg bertolak pulang


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails