Wednesday, October 1, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam aidilfitri buat semua. Maaf zahir dan batin dari aku sekeluarga. Manalah tahu kot ada yg terkasar bahasa ke, tersinggung kata ke dsb nya lah. Sempena hari baik bulan baik ni marilah kita bermaaf-maafan, mengeratkan silaturrahim sesama kita. Raya tahun ni kami bertiga tak balik smnjg. Beraya di sabah je. Spjg 4 thn aku dok sini, kira ni kali ke-2 lah aku beraya kat sini. Persiapan ala kadar sajalah, buat sikit2 yg mana terbuat oleh wife aku. Nak tau gak ke apa hehe...citerlah skit:
1. rendang ayam
2. nasi impit
3. kuah kacang
4. cornflakes madu
5. coklat chips
6. kacang goreng
7. kerepek2(order khas dr smnjg hehe)
Aku ni beriya2 wat kuih ada org dtg tak ni hehe. Biasanya ada gak student2 aku dtg, pastu cikgu2 smnjg yg tak blk kg. Ramai gakla yg tak balik, dan suh aku gi bry umah depa raya ni. Org sblh umah aku pun tak balik gak. So, takdelah rs sunyi sgt raya kat sini.
Buat kelaurga di kampung (cej mcm depa baca blog aku ni hehe) maaflah tak dpt beraya di kampung tahun ni, Insyaallah thn depan akan diusahakan hehe.
Oklah, aku rs setakat tu sj post aku di pagi raya yg syahdu ni (best gak menaip post sambil mdngr lagu raya hehe)



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails