Thursday, October 9, 2008

Marathon Open House Raya

Salam buat semer. Mood raya masih ada ke hehe. Confirm la tu hehe. Tahun ni cikgu2 sek aku wat open house bergilir2. Kelmarin la mula rumah yg pertama. Murni yg hostkan. Ramai yg dtg smlm. Aku, yus dgn isa smpai lambat skit. Yg lain2, kul 6.30 dh smpai. Kitaorg smpai depa dh nak balik. Menu smlm ialah:
1. Nasi
2. Kurma daging
3. Ayam masak merah
4. Kari ayam dgn roti jala
5.Tumbuk dan buras
Hari ni plak giliran umah aku hehe. So, ptg smlm aku dh cari bhn mentah nak masak. Ptg kmarin dh ansur2 wat mana yg bleh wat dulu. Karang ahri ni tak sempat. Dhla si soffeya tu susah skit kalo dia dh tak nak dok sorang kat atas. Menu kat umah aku ptg ni ialah:
1. Laksa Penang
2. Popia
3. Rendang daging
4. Sasi impit
5. Serunding daging
6. Kuah kacang
7. Kek coklat
Oklah tu rsnya hehe. Tinggal wife aku nak masak kuah laksa je dgn wat popia 100 biji. Klah, dh dekat 6.30, aku nakgi sek. Hari ni ada majlis restu ilmu pelajar PMR dgn ibu bapa. PPD dtg rasmi. Salam utk semer.
Btw, jemput dtg umah ek ptg ni kul 4.30 ptg smpai mlm..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails