Tuesday, August 5, 2008

"Gemuruh Jiwa, Semangat Membara"

Salam buat semer,setelah 2 hr pas blk kem motivasi Br hr ni aku rs cm ilang penat skit. Hr ahad tu lagi penat, kul 9.00 dh ttido hehe..

So aku nak citer skit psl kem motivasi tersebut ar. Di buat di Tmn Jalil Alip Sandakan..very nice place...tgkle a few pics kat bwh ni yg aku snap hehe
byk gakle program yg kami jlnkan kat depa. Antara yg best...trekking mlm. Kitaorg jln kaki 15km pergi balik dr kem ke RDC ataupun Rainforest Development Centre..mlm2 buta lalu jambatan gantung dan canopy walkway yg tinggi beratus kaki dr tanah. Tp ksian gak ar depa...blk dgn kepenatan dlm kul 2.00 pg
Pastu explorace berhalangan...dia nyer halangan pun best2 ar...ada jambatan gantung dll(spt dlm gambar yg bdk2 aku kene rendam tu hehe) Act depa ni ni nak mandi..pastu Cikgu Yus kata bleh, jom kita mandi ramai2...pastu semer kene turun dlm kolam teratai tu hehe Lebih 15 min dok brendam dlm tu..semer ksejukan hehe

ni, cuba korang tgk apa yg pelik tentang pokok kelapa ni hehe..ha betul..btgnya bcabang 3...terus aku snap gambar pokok kelapa ni hehe
tp yg paling best..lagu tema yg aku cadangkan iaitu lagu Faizal Tahir: Gemuruh...hari2 depa nyanyikan dengan iringan gitar. Hr pnutup...depa nyanyi dgn penuh semangat...pastu siap ada pmintaan dr guru2 suh nyanyi sekali lg hehe. Apa lagi kitaorg guru2 semer pakat naik atas stage tu nyanyi sama2

Oklah itulah serba sdikit psl program menggapai bintang tsbut. Arap2 semer yg join hr tu dpt kputusan yg cemerlang nnt dlm PMR dan SPM 2008. Insyallah...

"Gemuruh Jiwa, Semangat Membara, Dari Puncak Ingin Ke Angkasa, Berkalungkan Bintang Berkelipan, Menyerlah Jauh Dari Yang Biasa"

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails