Saturday, August 23, 2008

Kesian Baby Soffeya

Salam,
hampir 2 minggu aku xupdate blog aku ni
ada byk perkara yg berlaku dlm ms tsebut..
yg paling sedih..anak kesayangan aku masuk spital pd 7/8
kene jangkitan kuman dlm paru2...
so, aku brulang alik ke spital ms tu..
tido sana temankan wife aku
sib baik dok wad 1st class...selesa dan privacy skit
alhamdulillah..smakin hari soffeya makin baik
dan pd 15/8 soffeya dh kuar dr spitalsyukur kpd Allah dia dh ok..
risau gak kami berdua hari tu..
khamis lepas ada appointment doc
lepas cek doc ckp dh ok cuma lain kali kene cek skali lagi la
skrg ni dia selsema je
arap2 soffeya sihat seperti dulu
berat dia pun dh turun dr 9 kg ke 8.5kg
maybe sbb selera mkn kurang skit waktu kat spital
thx pd kwn2 yg doakan kesihatan soffeya
dan yg bagi sokongan moral
last sekali Papa Sayang Sangat Kat Soffeya
Baby bagus2 k...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails