Friday, August 1, 2008

Program Menggapai Bintang

Salam,
hr ni aku bz skit..dgn psiapan nakgi kem motivasi sok. Basuh segala pakaian kerja, wat psediaan modul LDK dan teks malam phayatan. Pastu kemas rumah skit sbb, Ahad my wife dgn soffeya blk sini smula. Rindu plak kat depa berdua tu hehe. Xsabar plak nak amik depa kat airport.
Bbalik kpd kem motivasi tu, sok kami jln pg. Aku antara yg pegi awal dgn bbrp guru yg ada peranan sok pagi dgn kem kom sama assistantny. Depa akan btolak dgn 2 buah bas. Aku drive sdiri sbb ahad nak amik my wife dgn soffeya lg. Sib baik sok aku ada kelas 1 waktu je, Geo 2 Sirius. Nnt cikgu bg latihan je lah ye hehe.
So, nnt aku postkan hari Ahad/Isnin la pkembangan tbaru.
Jam pun dh kul 1.00 pg. Mata dah ngantuk ni.
Bye

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails