Thursday, August 28, 2008

Khamis Yang Sibuk..

Salam..
kmarin aku dpt surat kene hadir taklimat kendiri kantin
dh pgetua, pk hem, pk 1 semer ada hal..aku ler yg kene gi
kul 6.15 pg aku btolak
jam 7.45pg smpai di ILP dn terus aku gi daftar
jam 8.45 br le nak mula taklimat

pastu ms taklimat tu..ada cikgu2 yg dok sibuk2 btanya soalan
sbb keliru dgn perbezaan peraturan KKM dgn KPM
act depa nih kurang bijak bpikir..panas gakla dewan tu pg td
last2 ada la sorng pegawai dr PPG sandakan 'sound'
brlah ok skit..

jam 10.30 dh abis..ada mkn tgh tp aku chow
singgah giant jap beli ayam..
pastu singgah servay beli kurma, sayur dgn buah
smpai beluran jam 1.00tgh

pegi sekolah jap..
tgk2 psiapan utk pnutup merdeka sok pg
ada larian, pertandingankoir dll

ptg plak...ada futsal merdeka
sek aku anjurkan utk guru2/ktbm sek2 bdekatan
tp yg turn out 2 team je hehe
kami kalah 7-4 td kpd smk beluran bestari
oklah tu hehe..(dlm hati kalah lagi)
chow

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails