Wednesday, July 30, 2008

Badminton (Friendly Match)

Salam buat semua. Kalau 2 hari lepas kami lwn bola, mlm ni kami di jemput utk badminton persahabatan dgn geng2 Kelab Badminton Kg Kolapis. So, sewaktu sek..berita ni dh diwar2kan dkt geng2 kami kat blk guru. Set semernya. jam 8.00 mlm aku tumpang Yus naik motor ke dewan Kg Kolapis, lebih kurang 4 km la dr rumah kami. Sampai dlm jam 8.15 mcm tu la. geng2 depa dh siap dan tgh main2. So, tunggu yg lain smpai dlm 8.30 cmtu. So bermulalah aksi2 pemain2 amatur hehe. Berikut ialah keputusannya:
  1. Yus+Jamil = Tewas str8 set
  2. Aku+Isa=Menang str8 set
  3. Tea+Faizal=Seri 1 sama
  4. Suresh+Ramesh=Tewas str8 set
  5. Jamil+Lam=Tewas str8 set
  6. Isa+Raj=Menang str8 set

So, keseluruhan depa menang la. Tp oklah semer main dgn baik. Lgpun venue org, mesti ada cam xbiasa skit dan susah nak bajet shuttle kuar. Alasan ke hehe? Mana ada..betul bah! Lain kali lawan lagi kata depa. Btw thx to Rahil 4 d invitation.

Balik sek td, ada jamuan kat bilik guru. Raikan Perpisahan Cik Kamilah Kambang (guru pelatih UMS) dan birthday kak Elsie. Byk gak mknan yg ada td. Nasi putih+ayam goreng+acar+sayur labu+sambal (tempah dgn Yus), pastu ada kek 2 biji (keladi dan coklat), puding karamel dgn puding jagung dan air nescafe. Kenyang gakla perut aku mkn td. Sampai mlm kenyang hehe. Pastu ada bengkel PTK oleh Kump 3. Semer dh kekenyangan, so fokus kat pembentangan pun dh kurang hehe. Oklah itu je aku nak update hari ni.

p/s: Program Menggapai Bintang tinggal sehari je lagi...aku nyer tugas blum siap lagi aduii...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails