Monday, July 28, 2008

es-em-kay-bee-too FC

Salam buat semua. Hari ni kami guru2 lelaki SMKBII ada friendly match bola sepak dgn team guru2 SMK Beluran Bestari di pdg sekolah depa. Semer bsemangat je memakai jersi pilihan nombor masing2. Aku dgn jersi no 2, sapa ye yg glamer pakai no 2? Ada ke hehe...sorrylah aku bukan nye peminat fanatik bola, stakat tau skit2 tu adalah hehe. Namun, kami tpaksa akur dgn kekalahan 6-3. Tp yg xbest ada gol depa yg offside, tp linesman tak angkat bendera. Tp overall puas hati la and guess what? Next week, ada rematch kat pdg sekolah aku plak. Siap hangpa semer, kali ni kitaorg belasah plak hehe. Bleh ke? Pas main, sempatlah aku snap gambar yg kat atas ni. Yg ada situ Suresh (suar merah-keeper), Jamil (bj hitam-striker), faizal (bj putih-midfielder), yus (xbbaju-stopper) dan nizam (yg depannya da gloves keeper-striker) Aku main left defend hehe.

Hari ni pagi2 aku dh kene urus bdk2 yg tpilih ikut ke Kem Kecemerlangan Matematik Pkat Negeri Sabah kat Kompleks Sukan Tawau. dari 28 -31 Julai 2008. Cikgu pengiring Cikgu Tea. Aa parents yg dg ke sekolah sbb nak tanda tgn borang kebenaran dn pendaftaran. jam, 9.00 pg ada coaster dr PPd Beluran dtg amik depa semer. aku ingat dh slmt smapi dh. Rupa2nya...ptg td aku dpt msg dr PK HEM bgtau depa xjd pegi sbb xde driver dr PPG Sandakan. Bleh ke mcm tu..kesian bdk2 tu. Sib baik ada yg tolong hantar 2 bdk yg tinggal di Laukin Estate tu.

Oklah aku rs itu je utk hari ni. Ada byk yg aku nak bcerita tp bdn penat, mata dh berat. rasa mcm dh ngantuk plak. Adui br kul 9.17mlm skrg. K..bye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails