Wednesday, July 9, 2008

Lanun FC 'Merompak' Barcelona FC

Salam
hari ni mula kej bola sepak ttutup sekolah aku..
budak2 yg organise..
team guru2 pun join sama...Lanun FC hehe
ntah hapa2 nama team kami...
idea dtg drpd buah fikiran guru2 lelaki kat bilik guru pg td
acct kami nyer game kul 3.25 tp ada meeting ptg td kul 2pm smpai kul 4.00
so...tunda smpai petang
sib baik kami lwn team budak form 1 & 2 je hr ni hehe
menang le 3-0 dgn barcelona FC
walaupun aku ampus(penat) giler

meeting hr ni psl Program Menggapai Bintang
program ni utk budak2 yg bakal excel PMR/SPM
aku dpt jawatan Ketua Fasilitator dan Malam Penghayatan Rohani
tarikhnya 1-3 Ogos nnt kat Taman Jalil Alip Sandakan...
sbelah je dgn tempat org utan sepilok tu
pastu PKI bg surat serah tugas kat aku td...siap suruh aku bgambar lg
sabo jelah dgn depa nih...

kunci bilik PK KOKUM dh dpt ptg td..
aku tanya PKI kene pindah bwh ke?
dia bilang tpaksalah...nak buat camne huhu...
kenalah aku pindah bwh nnt...
kene kemas dulu skit bilik tu...next week la aku pindah bwh

mlm pi main badminton...
tp penat yang amat mlm ni..
bukan aper...ptg dh lwn bola
pastu aku sambung main dgn budak2 kg sini smpai maghrib
tu yg aku rs badan sakit2 je
last2 main 2 set je...
muscle perut rs cam pedih je

oklah..itu je ceritera aku di hari rabu ini
chow..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails