Sunday, July 13, 2008

Kerja Yang Belum Selesai..

Salam,
hr ni pagi2 lagi aku gi sek
kemas bilik yg bakal aku diami selepas ni
em byk gak ar brg2 dlm tu...
yg aku tensen ada cat tumpah plak dlm almari fail
sok sambung skit lg..
byk sgt nak setelkan td
filing nnt ada ms aku setelkan..

ptg xde wat apa pun
relax kat umah je..
jam 5 aku gi umah mak angkat aku
ingat nak gunting rambut dgn si Josley
tp dia plak ada program kat sek
so tangguh sok jelah..dh pjg sgt ni
kurang ensem skit hehe..

mlm aku main badminton...
byk set jugaklah layan dgn 4 org geng lg
yg lain2 ada hal..
yus lwn bola PSKPP di bdr
nizam bw budak kompang di bdr (dgr cerita dpt no 3 bdk2 tu)
mizi ntah xde berita plak

oklah stakat itu shj laporan aku hr ni
sok cite lain plak k hehe
bye

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails