Saturday, July 26, 2008

Selamat Jalan...

Salam utk semer,
kmarin aku antar my wife dgn soffeya ke airport
depa bdua blk seremban sminggu..saja je
lgpun my wife blum blk pas arwah abah mninggal bln 3 hr tu
pas shopping brg2 skit..singgah Giant jap
pekena pizza...tp si soffeya tido...lena je tido atas kerusi kat pizza

Pastu, kami gi solat kat surau di Giant
pas mama dia mandikan dan tukar baju
aku amik soffeya pegi main teletubbies
yg isi coin pastu goyang2 tu
tp yg ni free hehe...thx Giant
ntah brp kali dia suh aku tekankan button mesin tu
siap bye2 lagi

Pas mama dia siap solat,
kami btolak ke airport...hujan turun agak lebat jugak
pastu smpai airport dlm jam 4.10ptg
trus aku scan bagasi dan check-in kat kaunter air asia
my wife bw beg besar...huh berat gak dekat 10kg..
katanya nnt nak bw brg bila blk sini hehe
Dh siap check-in lepak2 kat depan balai blepas
amik2 gambar dgn soffeya...
maklumlah sminggu tak dpt tgk dia hehe
tgk tu siap lambai tgn lg bila mama dia suh bye2
Dlm kul 4.30..tdgr suara
cik kak tgh mmanggil penumpang ke KL utk pmeriksaan kselamatan
sempat gakla aku snap mama dan soffeya sblum masuk dlm
klah..safe journey k utk orang2 yg papa sayang
Papa akan merindui kamu berdua hehe

p/s: Tak sabar tunggu 3/8, papa nak amik mama dan soffeya

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails