Sunday, July 13, 2008

Hari Ahad Yang Indah..

Salam..
Alhamdulillah...hari ini dpt diteruskan lagi dgn izinNya
pagi2 dh bangun gi tamu kat pekan
hr ni beli brg2 basah cam biasa ar
Nasi Kuning menu wajib utk sarapan hehe
sedap woo nasi makcik tu...
sapa dtg sini nnt aku kasi try hehe

jam 11.30 gi sek jap
kemas2 bilik aku
pastu naik bilik guru jap kemaskan brg2 yg nak di bw turun
nizam jumpa aku kat blik guru
aku borak2 lah pasal team kompang sek aku yg wakil pegi bhgian kmarin
confirmla dpt no 3 dr 5 team..oraitla tu
then...dia bilang dpt standing ovation bdk2 tu sbb paling byk formasi dgn gaya hehe
adiah dgr citer dpt cash money tp xtau brp..
dptla cover wat beli kompang baru dgn tambur
6 lg kompang baru on the way..kwn aku beli dr smnjg
aku ingat nak tempahkan baju melayu lengkap ar utk depa nih satu dozen

mlm takde wat pe pun
siapkan RPH utk sok..
pastu PKI mau SKT Pen Kanan 2008
utk antar gi PPG S'kan
oklah itu je aku nak kongsi citer hr ni
chow..skrg tgh chat dgn zam (member KPLI TMK Maktab Perlis)

p/s: Al-Fatihah utk bapa Midah (member KPLI TMK Maktab Perlis) atas pemergian Ayahanda tercinta pagi tadi..Salam takziah dari kami sekeluarga. Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails