Saturday, July 26, 2008

Hari Guru Peringkat Daerah Beluran 2008

Salam,
pg td aku ke pekan Beluran..kak radeyah pun tumpang
ada smbutan hr guru pkat daerah beluran
suppose mula jam 8.30 pg...
tp tunggu VIP punya psl smpai jam 10.30pg
2 JAM lmbat ..itupun wakil je
itu yg tgk ada cikgu yg balik, pastu ada yg dh ilang mood
dgn dewan yg panas..
sib baik psembahan2 yg ada myejukkan skit hati
pasukan kompang sekolah aku yg dpt no 3 di Sndkan hr tu wat psembahan
ramai yg bukak mata la tgk hehe (tak tipu punya ni)
gimik pun cam best gakla...
ada bebola kaca yg kuar perkataan dok pusing2 tu dgn mercun perasmian
smpatla aku snap backdrop kat atas pentas

Ramai gak cikgu2 sekolah aku yg dtg...
aku kira2 dlm 27 org gakla..ada 2,3 org yg xdpt hadir sbb ada hal
sbb dlm meeting lps PK dh bgtau WAJIB hehe..pastu dlm bilik guru pun ada memo
gambar kat bwh ni snap ms tgh tunggu majlis nak mula la
sbb dh bosan...
yg aku tak letak nama tu sbb xpandang kamera hehe
(sorry ar Faizal dan Tea)
abis dlm kul 1.30ptg...
trus chow blk umah..
tumpangkan Odah, Masmerah dgn Norazian skali
smpai umah mkn nasi yg dibg kat dewan td..
klah itu shj...nak tido hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails