Sunday, July 20, 2008

Mempanau Koyo..(Jalan kamu?)

Salam,
kata2 di atas adalah dlm bhs sungai
biasanya ditanya kpd org yg nak berjalan ke mana2
apa kaitannya dgn entri hr ni plak???

takde apa pun hehe
sbnrnya aku nak btau hr ni kitaorg konvoi
gi kenduri kawin anak pak guard sek aku
kat kg kolapis pasir je...dekat2 area kg aku ni jugak
kami ber6 cikgu...dgn anak & isteri msg2
(aku, yus, isa, nizam, faizal dan ramesh)
yg bujang 3 org dgn moto kapcai
w/pun jlnnya...ya ampun..
bgus skit je dr camel trophy hehe
tp sib baik tak tsalah tmpat td
kbetulan ada majlis apa ntah kat dewan kg tu
wife aku yo2 suh parking..sib baik nmpak geng2 motor
selamat fuhhh hehe

soffeya papa tu susah btul skrg
tak nak dgn org yg dia tak kenal
td nangis2 bila mkcik kat tmpt kduri amik dia

aksi2 dia byk btul skrg
mcm2 dia wat...
asik jd bhn ketawa papa dan mama jelah
sayang soffeya papa...
klah stakat ni sj entri hr ni
salam

p/s: cmnela papa bila soffeya xde dr 25/7 - 3/8 nnt...???

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails