Monday, July 7, 2008

Monday Blues....

Salam,
thx fizi sbb drop by dan tinggalkan comment:)
em hr ni Isnin...cam biasa ar monday blues hehe..
phimpunan pg td aku dok sblh pgetua..PK1 dan PK HEM xde
tp semernya serba xkena td:
1. microfon xde (yg ada tu plak rosak..dok dlm bilik fail yg bkunci (last friday guna utk majlis hr tbuka)
2. lagu negaraku dan sabah tanahairku tak kedengaran..technical prob
3. pelajar yg kene ketuai bacaan rukunegara in English xbersedia...
emm next time kene bsedia utk seme bende2 ni aku rs..

hr ni aku kelas geo form 3 je 5 waktu
buat pembentangan Unit 9: Kesan Penerokaan Sumber Terhadap Alam sekitar
pastu setelkan kGT skit...tampalkan halaman depannya
pastu tgh kene jaga NILAM...
hr ni aku baca bab Kaedah dan Model Pengajaran
buku Mok Soon Sang...Ilmu Pendidikan Utk KPLI Sek Men

mlm pas maghrib taip soalan ujian bulan julai
sempatla siap skit kertas geo ting 3
pastu pegi main badminton..mlm ni ada friendly dgn belia kg sungai2
aku pair dgn Cikgu Isa..menang straight set
tp xpuas main sbb ramai sgt...biasa kalau dpt 6 set baru best

oklah dh pjg lebar aku menulis
mata pun dh ngantuk..
ingat pasni nak smbung skit soalan td
pastu nak wat rph utk sok
salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails