Friday, July 18, 2008

Yang Ditunggu Tak Kunjung Tiba..

Salam,
masuk hr ni dh 3 hr since pentaksir kws call sek
ckp nak dtg hr rabu...tunggu2 xdtg
hr khamis..tunggu2 xdtg lg
hr ni jum..xdtg gak
peg dr bhg peperiksaan & penilaian PPG S'kan pun nak dtg gak
tgk pelaksanaan PBS Geo dgn BM kat sek
minggu depan lah jwbnya tu

hr Rabu lepas aku dpt sorang lg anak angkat
Mohd Alif Faizol dr 3 Zeta
bdk ni lemah skit tp byk ckp
hrp2 aku dpt tingkatkan prestasi dia pasni

hr ni plak dpt tau
bln 9 nnt ada pelawat nak dtg sek
kenelah aku updatekan fail2 KOKUM
fail panitia Geo lg huhu
kene OT ar pasni hehe

list nama utk kem motivasi dh dpt
maybe sok ar kot aku bhgkan utk kump LDK
lgpun pg sok aku nakgi sek jap
setelkan brg2 kat bilik guru wat turun bwh

oklah, setakat tu dulu
blum dpt post entri yg ada gambo2
dgn citer2 slain diari harian aku lg ar
kamera abis bat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails